خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 16:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه‌ای از مبازه با آمریکا است

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: از آنجایی که آمریکا امسال از پشت پرده بیرون آمد و به صورت علنی دشمنی خود را با ایران نشان داد حضور پرشور مردم نشانه‌ای از مبازه با آمریکا است.

سید ابوالفضل موسی بیوکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب روز قدس در سال 97 بسیار ویژه بود چراکه این روز با سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) معمار انقلاب همزمان بود و مردم با حضور پرشور و پرشکوه خود حمایت خود از نظام و مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.



نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با زبان روزه امروز از آرمان‌های امام دفاع کردند و با شعار خود نشان دادند تا آخرین لحظه از مردم فلسطین دفاع می‌کنند.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آنجایی که آمریکا امسال از پشت پرده بیرون آمد و به صورت علنی دشمنی خود را با ایران نشان داد حضور پرشور مردم نشانه‌ای از مبازه با آمریکا و ایستادگی در مقابل این دولت بود؛ مردم با حضور پرشور خود به جهانیان نشان دادن پس از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز مردم مانند سال های ابتدایی از این نظام حمایت می کنند و به آن پایدار هستند.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: حضور مردم شهر یزد در راهپیمایی نسبت به سال های گذشته پرشورتر بود و مردم با شعارهای خود حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند./



پایان پیام  

  • کد خبر : 247990
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار