خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

حضور معنادار مردم در روز قدس امسال پاسخی به زورگویی‌های قدرت‌های استعمارگر بود

عضو مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس در عملکرد رژیم صهیونیستی تاثیر قاطعی دارد، گفت: حضور معنادار مردم در روز قدس امسال در واقع پاسخی به زورگویی‌های قدرت‌های استعمارگر بود.

علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور معنادار مردم در روز قدس امسال در واقع پاسخی به زورگویی‌های قدرت‌های استعمارگر بود که کاملا واضح و مشهود است.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور یکپارچه و کم سابقه مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام را می‌رساند که لازم است همه مردم ، گروه‌های سیاسی و دلسوزان نظام و کشور در چنین شرایط حساسی یکپارچه در مقابل چنین هجمه‌هایی در یک جبهه واحد قرار بگیرند.



رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه قطعا حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در عملکرد رژیم غاصب صهیونیستی تاثیر قاطعی دارد، خاطرنشان کرد: آنها به درستی متوجه شده‌اند پشتوانه این قیام یکپارچه و مقاومت دولت و نظام در مقابل زورگویی‌ها حمایت‌های درونی و حمایت‌های مردمی است و تا زمانی که این حضور یکپارچه و پشتوانه برقرار باشد یقینا یاوه گویی‌های آنها به جایی نمی‌رسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 247987
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار