خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/20 - 10:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در دیدار صادقی با معاون وزیر علوم اندونزی مطرح شد؛

تأکید بر تبادل استاد و دانشجو میان مراکز دانشگاهی ایران و اندونزی

رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و اندونزی تبادل استاد و دانشجو میان ایران و اندونزی را ضروری دانست و گفت: انجام مطالعات و پژوهش‌های مشترک از فرصت‌های علمی پیش رو در دو کشور است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در جریان سفر خود به همراه سایر اعضای گروه دوستی به اندونزی با اینتان احمد معاون وزیر علوم اندونزی دیدار و گفتگو کرد.



صادقی در این دیدار با تشریح پیشرفت های علمی و تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران در عرصه تولید علم و محتوا گفت: تبادل تجارب در بخش های علمی و فناوری می تواند به توسعه همکاری میان مجامع علمی و دانشگاهی دو کشور منجر شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تبادل استاد و دانشجو میان مراکز دانشگاهی ایران و اندونزی و مطالعات و پژوهش های مشترک را از فرصت های علمی پیش رو در دو کشور دانست و بر تحقق آن تأکید کرد.



معاون وزیر علوم اندونزی: هیچ مانعی سر راه مراودات علمی و فناوری اندونزی و ایران وجود ندارد



اینتان احمد معاون وزیر علوم اندونزی در ادامه این دیدار بر آمادگی وزارت متبوع خود در جهت توسعه ارتباطات علمی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: هیچگونه مانعی بر سر راه مراودات علمی و فناوری اندونزی و ایران وجود ندارد.



معاون وزیر علوم اندونزی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری علمی میان اندونزی و ایران و انتقال تجارب در این بخش  میتواند به ارتقای سطح علمی دو کشور کمک فراوانی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 235881
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار