خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 09:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
در نشست هفته جاری کمیسیون اقتصادی:

وزیر صمت گزارشی در خصوص راهکارهای مهار تورم و رشد تولید در سال 1402 ارائه خواهد کرد

وزیر صمت با حضور در جلسه هفته جاری کمیسیون اقتصادی، گزارشی در خصوص راهکارهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای مهار تورم و رشد تولید در سال 1402 ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری جلسه خواهد داشت وزیر صمت با حضور در جلسه روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی، گزارشی در خصوص راهکارهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای مهار تورم و رشد تولید در سال 1402  ارائه خواهد کرد.



همچنین نشست مشترک با هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران به منظور استماع گزارش اتاق اصناف ایران در رابطه با تنظیم بازار و بررسی آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون نظام صنفی در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.



بررسی وظایف و تکالیف نظارتی محول شده به کمیسیون اقتصادی در سال 1402 از قبیل استماع گزارش های هئیت های تحقیق و تفحص تشکیل شده در حوزه ماموریت کمیسیون، سوالات  و تقاضاهای اعمال ماده 234 و 45 آئین نامه داخلی مجلس ارجاعی به کمیسیون در دستور روز دوشنبه این کمیسیون قرار دارد.



همچنین کمیسیون اقتصادی در روز سه شنبه بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح و امور نظارتی را در دستور کار خود قرار داده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 360006
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار