خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/27 - 13:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
شاکری:

لزوم افزایش بودجه عمرانی ۱۴۰۲ با توجه به گرانی‌ها/ تلاش برای افزایش اعتبارات پروژ‌ه های زیرساختی

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به رشد ۲۶ درصدی بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، نرخ دستمزد‌ها و سایر هزینه‌ها که بها تمام شده پروژه‌ها را بیشتر می‌کند، اعتبارات این حوزه باید افزایش بیشتری پیدا می‌کرد.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با وضعیت اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: بودجه عمرانی کشور در لایحه بودجه سال آتی نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۶ درصدی داشته است.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، نرخ دستمزد‌ها و سایر هزینه‌ها که بها تمام شده پروژه‌ها را بیشتر می‌کند، بودجه عمرانی نیز باید افزایش بیشتری پیدا می‌کرد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کنار اعتبارات پیش بینی شده عمرانی در لایحه بودجه، برای کمک به پروژه‌های زیر بنایی، حمل و نقلی، مسکن و بهبود سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی مطابق کاری که سال گذشته هم انجام داد، اعتباراتی باید لحاظ شود.



عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: عملکرد دولت در اجرای قانون بودجه و همچنین تبصره‌های مختلف نیز باید در پایان سال مورد بررسی قرار بگیرد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 355492
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار