خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/27 - 10:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مقتدایی:

عرضه و قیمت خودرو تحت تاثیر پیگیری مجلس به نفع مردم تغییر خواهد کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:در سال 1402 مشکلات بیشتری در حوزه خودرو برداشته خواهد شد و عرضه خودرو افزایش می‌یابد، درواقع آنچه در سال 1401 طراحی شد در سال آینده جواب می‌دهد و عرضه و قیمت خودرو تحت تاثیر موضوعات مختلف از جمله پیگیری مجلس به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار خودرو، گفت: خوشبختانه نگاه به حوزه خودرو و واردات آن و نحوه توزیع این کالا تغییر کرده است؛ پیش از این تاکید بر این بود که فقط دو خودروساز بزرگ کشور عرضه کننده باشند که مجلس یازدهم این سیاست را به دلیل ایرادات و مشکلات آن از طریق تصویب واردات کنار زد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه مجلس درباره واردات خودرو موجب شده که ضروروت واردات خودرو به عنوان یک اصل پذیرفته شود اکنون میان مسئولان کشور در این زمینه وفاق ایجاد شده و خودروسازان نیز متوجه شده‌اند که بازار انحصاری گذشته تغییر کرده و باید در کیفیت و قیمت و نحوه توزیع تجدینظرکنند.



وی اضافه کرد: سال 1402  مسایل بیشتری در موضوع خودرو برداشته خواهد شد و عرضه خودرو افزایش می‌یابد، بنابراین آنچه در سال 1401 طراحی شد در سال آینده جواب می‌دهد و عرضه و قیمت خودرو تحت تاثیر موضوعات مختلف از جمله پیگیری مجلس به نفع مردم تغییر خواهد کرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: تصمیماتی که در بودجه سال 1402 در حوزه خودرو اخذ شده موجب می‌شود که بازار خودرو به نفع مردم بهتر شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359048
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار