خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بدری :

شرکت های دولتی بزرگ باید در بحران ها به مردم کمک کنند

نماینده مردم اردبیل،سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی شرکت های دولتی بزرگ مواد اولیه را از طریق یارانه حمایتی تامین می کنند،گفت: شرکت های دولتی بزرگی که از بیت المال استفاده می کنند و زیر ساخت های آنها از این بخش ایجاد شده باید در مواقع بحرانی به کمک مردم بیایند.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام و انتقاد ایشان درباره رویکرد برخی از شرکت های دولتی بزرگ که از مواد اولیه داخلی استفاده کرده و اما قیمت محصولات خود را با دلار تلگرامی و قیمت های جعلی و هدایت شده از سوی دشمن مطابقت می دهند، گفت:این دغدغه وجود دارد، به ویژه  اینکه این مسئله در سه ماهه آخر سال 1401 بیشتر خودنمایی کرد.



وی افزود:شرکت های دولتی بزرگی که از بیت المال استفاده می کنند و زیر ساخت های آنها از این بخش ایجاد شده باید در مواقع بحرانی به کمک مردم بیایند.



این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع اکثر شرکت های دولتی بزرگ به فکر خود و منافع خودشان هستند بنابراین مقام معظم رهبری به حق به این نکته توجه و اشاره کردند و امر فرمودند که دولت باید ارتباطات این شرکتهای بزرگ را با خودش تنظیم کند.



بدری با بیان اینکه شرکت های دولتی هرجا که لازم است باید به کمک مردم و نظام بیایند،تاکید کرد: بنده سال قبل چندین مورد از این موارد را به وزیر صمت  منعکس کردم لذا در شرکت های دولتی بزرگ همواره قیمت تمام شده محصول باید مدنظر قرار گیرد.  همچنین فروش محصولات شرکت های دولتی بزرگ براساس بازار روز جهانی است و اما قیمت تمام شده آنها به نظر بنده پایین است بنابراین فروش با قیمت جهانی و یا تعیین نرخ بر اساس دلار تلگرامی و جعلی از سوی دشمن برای مردم مشکل ایجاد می کند.



وی تاکید کرد:شرکت های بزرگ دولتی تاکنون با همین رویکرد عمل کرده اند و امیدواریم رئیس جمهور به این مسئله اهتمام داشته باشد تا تنظیم گری مناسبی در این بخش مدنظر قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359484
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار