خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/06 - 09:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فرهنگی:

تشکیل سازمان بازرگانی مشکلات را کمتر نمی‌کند/ناهماهنگی‌ها بیشتر می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تشکیل سازمان بازرگانی مشکلات را کمتر نمی‌کند زیرا در حال حاضر با وجود اینکه فقط دو مجموعه، وظیفه تولید و تامین را برعهده دارند، هماهنگی به درستی انجام نمی‌شود.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تشکیلس سازمان بازرگانی، گفت: این اقدام مشکلات را کمتر نمی‌کند زیرا در حال حاضر با وجود اینکه فقط دو مجموعه، وظیفه تولید و تامین را برعهده دارند، هماهنگی به درستی انجام نمی‌شود و وقایع بسیار عجیبی که انتظاری نداریم، رخ می‌دهد.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی اگر قرار باشد، مجموعه‌ای تشکیل شود که ناهماهنگی‌ها را بیشتر کند، طبیعتا کار بسیار سخت خواهد بود.



وی اضافه کرد:پیش از این نیز این تجربه را در ایجاد وزارت بازرگانی داشتیم؛ در این شرایط بخش قابل توجهی از وقت مجلس صرف هماهنگی بین وزارت بازرگانی و دو وزارت تولیدی دیگر یعنی جهاد کشاورزی و صنعت می‌شد زیرا این دو وزارتخانه به سیاست مصرف توجه نمی‌کردند و وزارت بازرگانی نیز نسبت به سیاست تولید بی‌توجه بود بنابراین ناهماهنگی بسیار نامطلوبی رخ می‌داد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: با تشکیل سازمان بازرگانی که با ذیل ریاست جمهوری بودن پاسخگو نخواهد بود، کار سخت‌تر خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357691
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار