خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/10 - 17:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری مطرح کرد:

بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در خصوص لایحه بودجه 1402/ حضور وزیر کشور و رئیس بنیاد مسکن در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر کشور، رئیس بنیاد مسکن و دبیر اجرایی مکران با حضور در کمیسیون عمران به بیان پیشنهادات و درخواست های خود پیرامون لایحه بودجه 1402 پرداختند.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز ( دوشنبه 10 بهمن ماه ) کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص بررسی بندها و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه 1402 با حضور مسئولان اجرایی کشور بود.



این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در ابتدای نشست احمد وحیدی وزیر کشور ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه های مدیریت پسماند، حمل و نقل عمومی و عقب ماندگی در نوسازی این ناوگان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پیشبرد برنامه‌های ایجاد شهر هوشمند، تامین ماشین آلات آتش‌نشانی و بروزرسانی طرح‌های هادی و تفصیلی، سازمان مدیریت بحران و.... به بیان پیشنهادات مربوط به لایحه بودجه سال آتی و درخواست‌های خود از کمیسیون عمران مجلس پرداخت.



وی ادامه داد: در ادامه نشست میزبان حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران بودیم. وی توضیحاتی در خصوص موانع و چالش‌های پیش روی توسعه سواحل مکران به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت کشور و تبدیل مکران به هاب منطقه در حوزه، اقتصادی، انرژی و ترازیتی و همچنین مرکز احداث صنایع آب بر و وجود مشکلات زیر ساختی آن اشاره کرد.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در صحن کمیسیون گزارشی از پیشرفت برنامه‌های ساخت مسکن روستایی و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا ارائه کرده و سپس پیشنهادات و درخواست های خود را در خصوص لایحه بودجه 1402 بیان کرد. نمایندگان نیز هرکدام به بیان نظرات و پیشنهادت خود پیرو اولویت های دستگاه‌ها حاضر پرداختند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 356460
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار