خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/25 - 20:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
وحیدی:

بررسی عملکرد ۹ ماهه خزانه‌داری کل کشور در زمینه منابع و مصارف بودجه در جلسه شبانه کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: نشست شبانه این کمیسیون با دستور بررسی واگذاری های مالی و با حضور رییس خزانه داری کل کشور برگزار شد.


محمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست شبانه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: نشست نوبت سوم و شبانه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آتی با دستور بررسی واگذاری های مالی و با حضور رییس خزانه داری کل کشور برگزار شد.



وی تاکید کرد: اکرمی، رئیس خزانه داری کل کشور در این جلسه گزارشی از عملکرد نه ماهه منابع و مصارف بودجه۱۴۰۱ به نمایندگان ارائه داد.



عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ تاکید کرد: در واقع به دلیل اینکه دولت در ردیف های هزینه ای مقداری مشکل داشته، عملکرد دولت در حوزه منابع بیشتر در ردیف های هزینه ای، هزینه شده و بخش های مهمی که در بحث تملک دارایی بوده، با توجه به عملکرد ۹ ماهه هنوز وضعیت خوبی ندارد.



وی با اشاره به برداشت از صندوق توسعه ملی برای تامین حوزه تملک دارایی، اظهار کرد: برداشت از صندوق توسعه ملی، ان شالله وضعیت پروژه های عمرانی در سطح استانی را بهتر خواهد کرد.


 


این نماینده مجلس با اشاره به رویکردها در زمینه لایحه بودجه ۱۴۰۲بیان کرد: پیشنهاد دولت در زمینه اوراق مقداری نسبت به سال گذشته اضافه شده است البته با توجه به اینکه مجلس مصوبه جدیدی در بحث ترمیم حقوق داشته و منابع آن را از محل اوراق دیده، عملا افزایش اوراق برای سال آینده خیلی افزایش غیر معقولی نیست./




پایان پیام

  • کد خبر : 355410
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار