خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/04 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور:

کشاورزی و دامپروری اسفراین از سو مدیریت رنج می برد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: کشاورزی و دامپروری اسفراین از سو مدیریت رنج می برد و این سوال وجود که چرا هیچ اقدامی از سوی مسئولان استان برای رفع مشکلات این قشر زحمت کش صورت نمی گیرد.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی گفت: تلاطم در بازار ارز تاثیر بسزایی در افزایش قیمت نهاده های دامی و امثالهم داشته است و الان دامداران به شدت نگران هستند.



وی افزود: شما نگاه کنید قیمت سویا، جو و ... چقدر  افزایش قیمت پیدا کرده است؟ و همه این موضوعات روی زندگی برخی از شهرستان ها مثل اسفراین تاثیر می گذارد چرا که کار دامپروری می کنند و معدلات حساب و کتاب آنها را برهم می زند.



نماینده مردم در مجلس بیان کرد: متاسفانه دامپروری های شهرستان در این مدت اخیر دچار ضرر و زیان فراوان شدند و در حال فروش دام های مولد خود هستند و این ها همگی موضوعاتی هستند که باعث بیکاری در شهرستان خواهند شد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید با تمام وجود به فکر حل مشکل دامپروران و کشاورزان باشد و نگاه ویژه ای هم به این قشر عزیز در حوزه انتخابیه اینجانب داشته باشد تا بخش از مشکلات آنها مرتفع شود البته این نقد هم به جهاد کشاورزی استان وجود دارد چرا که اقدام مناسبی برای رفع مشکل کشاورزان و دامپروران اسفراین انجام نداده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 354187
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار