خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/30 - 10:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی ساردوئی در شورای اداری شهرستان جیرفت:

کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان جیرفت گفت: کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه کشاورزان با ادامه این تعرفه متضرر می شوند اگر تعرفه حذف نشود از مجاری مرتبط پیگیری می‌کنم.



وی افزود: اگر هماهنگی مناسبی با کشاورزان وجود داشت و اطلاع رسانی می شد، کشاورزان برداشت را سرعت می‌دادند و تدابیری می اندیشیدند که متضرر نشوند.



اعظمی با اشاره به بحران زمین برای مسکن جوانان در جنوب کرمان افزود: با اجرایی شدن پروژه‌ ساماندهی بستر رودخانه شور با عرض ۵۰۰ متری فضایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت و ساز در جیرفت آزاد می‌شود.



وی ادامه داد: مدارس کلنگی، مدرسه با عمر ۵۰ ساله و مدرسه زیر درختی داریم یا مدارسی که هنوز معلمی ندارد که این موارد را به وزیر آموزش و پرورش انتقال دادیم تا از طریق اعتبارات یا خیرین رسیدگی شود.



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است، گفت: بد پسندی صاحب کارخانه و تقاضا برای نزدیکی به شهر و مخالفت محیط زیست از دلایل عقب ماندن این پروژه بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352413
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار