خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 11:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباس زاده مشکینی خبر داد:

پیگیری رفع مشکل کارخانه های تعطیل مشکین شهر/ اختصاص اعتبار برای پروژه های آبرسانی به منطقه

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: برای رفع مشکل صنعت حوزه انتخابیه اقداماتی صورت پذیرفت و براساس نشست ها و مکاتباتی که با وزیر صمت داشتم برخی از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل احیا شدند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل صنعت حوزه انتخابیه اقداماتی صورت پذیرفت و براساس نشست ها و مکاتباتی که با وزیر صمت داشتم برخی از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل احیا شدند.



وی افزود: با احیای کارخانه های تعطیل زمینه اشتغالزایی برای چند صد نفر از جوانان منطقه فراهم شد البته قول هایی نیز داده شد تا دیگر واحدهای تعطیل هم راه اندازی شوند.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکل آب شرب و کشاورزی روستاهای مشکین شهر هم اقداماتی انجام شده است و پروژه هایی در حال کار هستند تا آبرسانی به برخی از روستاها انجام بگیرد که امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم این پروژه ها سریعا تکمیل شوند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در موضوع بهداشت و درمان هم با مکاتباتی که انجام شد تجهیزات و امکانات پزشکی برای مراکز درمانی اخذ و تحویل آنها داده شد و درصدد هستیم که این امکانات بیش تر شوند تا ارائه خدمات به شهروندان تسهیل گردد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355558
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار