خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/24 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شریفیان خبر داد

پیگیر رفع مشکل اداری احداث کمربند شمالی اسلامشهر/ بازسازی جاده احمد آباد مستوفی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: پیگیری هایی در طول 2 سال اخیر برای رفع مشکل محورهای مواصلاتی اسلامشهر صورت گرفته است و تا حدودی نیز منتج به نتیجه شده است.

مهدی شریفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اسلامشهر به عنوان یک شاهراه ارتباطی بین اتوبان تهران-قم و اتوبان تهران- ساوه قرار دارد لذا پل ارتباطی زیادی وجود دارد و البته زیرساخت های ضعیفی برای تردد روزانه یک و نیم میلیون نفر جمعیت وجود دارد.



این نماینده مردم در مجلس افزود: بنابراین با توجه به اینکه ضعف هایی در این رابطه وجود داشته بایستی تلاش هایی برای ترمیم و احداث جاده ها اقداماتی انجام گیرد و در همین راستا جاده احمدآباد مستوفی ترمیم و بازسازی شد.



شریفیان عنوان کرد: همچنین روشنایی این مسیر نیز تکمیل گردید و از طرفی هم پیگیر احداث کمربند جنوبی اسلامشهر که پل ارتباطی بین رباط کریم و بهارستان است بوده ام و جلسه ای هم با معاونت وزیر راه داشتیم تا احداث این کمربندی شروع شود و به صورت فاز به فاز پیش برویم تا یکی از موضوعات اصلی ما برطرف شود.



وی اظهار کرد: پیگیری هایی هم برای رفع مشکل اداری کمربند شمالی هستیم تا شهرداری شروع به کار کند بالاخره چون شهر اسلامشهر در این سالهای اخیر مورد توجه قرار نگرفته است لذا انتظار می رود مسئولان در همه حوزه های مختلف نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352151
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار