خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

پیگیر اختصاص اعتبار برای تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: پیگیری های لازم برای اختصاص اعتبار جهت تکمیل بیمارستان در حال ساخت رازی کوهدشت انجام گرفته است اگر اعتبارات کافی اخذ شود کار ساخت این بیمارستان تا 2 سال آتی به اتمام می رسد.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: تلاش های متعددی برای برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان کوهدشت و روشکان صورت پذیرفته است تا رضایتمندی مردم در این رابطه جلب شود.



وی افزود: با پیگیری هایی که شکل گرفت بیمارستان کنونی کوهدشت مجهز به امکانات پزشکی شد و از جمله آنها دستگاه ام آر آی و ... است همچنین ارتقا و توسعه بیمارستان رازی هم در دستور کار قرار گرفت.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: اگر اعتبار این بیمارستان به موقع پرداخت شود تا 2 سال آینده ساخته می شود و در حال حاضر نیز پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و به دنبال این هستیم تا اعتبار کافی را برای تکمیل آن اخذ کنیم.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در حال تلاش هستیم تا اعتبار ماده 56 بیمارستان در حال توسعه رازی اخذ شود و همچنین پیگیری های لازم هم انجام می شود تا در بودجه سال 1402 اعتباری برای آن در نظر گرفته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352230
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار