خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/25 - 18:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدمهدی فروردین:

پروژه آبرسانی به روستای محروم ایل سالار از توابع شهرستان فراشبند با ۲۲۰ خانوار کلید خورد

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین از آغاز بکار پروژه آبرسانی به روستای محروم ایل سالار از توابع شهرستان فراشبند با ۲۲۰ خانوار خبر داد.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد: با مشارکت شرکت آبفای فارس، جمعیت هلال احمر استان، مجمع خیرین آبرسان فارس و اداره کل عشایر آرزوی دیرینه مردم منطقه محروم ایل سالار برآورده خواهد شد.



وی افزود: مراسم کلنگ زنی آغاز بکار پروژه آبرسانی به روستای محروم ایل سالار از توابع شهرستان فراشبند با ۲۲۰ خانوار ساکن برنامه نذر آب با حضور مسئولان محلی برگزار شد و امیدواریم آثار و برکات آن نصیب مردم شود.



فروردین ضمن تقدیر و تشکر از عزم جدی و مشارکت مسئولان در عملیاتی کردن این پروژه، بیان کرد: اجرای خط انتقال به طول ۳۴۰۰ متر و اجرای شبکه توزیع درون روستا بطول ۹۰۰۰ متر و برق رسانی به طول ۸۰۰ متر برای تجهیز یک حلقه چاه و احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از جمله خدمات در نظر گرفته شده برای این پروژه در روستای محروم ایل سالار است که با همت و پیگیری‌های انجام شده در سایه مشارکت شرکت‌ آبفا و جمعیت هلال احمر استان و مجمع خیرین آبرسان و اداره کل عشایر فارس امکانپذیر شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تحقق این آرزوی دیرینه را به عشایر و مردم شریف روستای ایل سالار تبریک گفت و جهت تسریع در پیشبرد این پروژه از اهالی و اعضای شورا خواستند که در کنار مسئولین حضور فعال داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355406
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار