خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/09 - 15:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمد بیگی خبر داد:

پرداخت مطالبات علوم پزشکی قزوین از سازمان تامین اجتماعی

نماینده مردم قزوین در مجلس از پرداخت ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از معوقات سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فاطمه محمد بیگی اظهار کرد: تعداد بیمه شده تامین اجتماعی در قزوین بسیار بالا است و با توجه به این سطح پوشش میزان بدهی تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی نیز بسیار زیاد است.



وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در قزوین حدود ۲۳۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی قزوین بدهکار است و این امر باعث شده کارانه پزشکان و کادر درمان در استان قزوین با عقب ماندگی نزدیک به یکسال روبرو شود.



نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جلسات مکرر این موضوع را از وزیر بهداشت، کار و همچنین تامین اجتماعی پیگیری کردیم و هفته گذشته در کمیسیون بهداشت و درمان موضوع بررسی شد و در نهایت با مذاکراتی که صورت گرفت همین هفته حدود ۴۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان از سازمان تامین اجتماعی به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد.



وی تاکید کرد: همچنین ۹۰ میلیارد تومان از محل اوراق به این موضوع اختصاص پیدا کرده و امیدوارم این موضوع هم هرچه سریع تر نقد شود.



محمدبیگی در پایان یادآور شد: امیدواریم مطالبات باقی مانده نیز به زودی و با برنامه ریزی پرداخت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 356324
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار