خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/10 - 09:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قاسمی پور:

وزارت نیرو انتقال آب از سد گاران به اراضی کشاورزی مریوان را انجام دهد

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: وزارت نیرو انتقال آب از سد گاران به اراضی کشاورزی مریوان را انجام دهد.

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: سد گاران مریوان در سال های پیش به بهره برداری رسیده بود اما تاکنون آب این سد نصیب کشاورزان منطقه نشده است و این به برنامگی وزارتخانه های مربوطه برمی گردد.



وی افزود: شهرستان مریوان آب شرب مناسب ندارد و وقتی که سد گاران پر از آب است چرا نباید با مدیریت و برنامه ریزی انتقال آب برای کشاورزی و شرب صورت نگیرد و وزارتخانه های جهاد و نیرو بایستی در این رابطه خوب عمل می کردند اما متاسفانه اقدام مطلوبی انجام ندادند.



نماینده مردم مریوان و سروآباد عنوان کرد: وقتی که سد به بهره برداری رسیده است چرا کار انتقال آب را انجام نمی دهید تا اینکه مردم از موضوع ابراز خوشحالی کنند از دو سال پیش تاکنون پیگیری های لازم را انجام دادم اما فقط وعده دادند لذا مقرر شده که این دو وزارتخانه بازدید میدانی انجام دهند تا اعتبار این موضوع تامین شود.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: باید وزارت جهاد کشاورزی برای انتقال آب به 4600 هکتار اراضی پای کار بیاید و به صورت فاز بندی این موضوع را انجام دهد مسئولان باید به مرزنشینان توجه ویژه داشته باشند تا مشکلات اقتصادی این ها برطرف شود و در همین راستا نیز امنیت پایدار برقرار می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 354358
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار