خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/11 - 10:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محرم زاده یخفروزان:

محور برنامه ها و آموزش های سازمان فنی و حرفه ای باید در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: محور برنامه ها و آموزش های این سازمان نیز در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه وجود مهارت مطابق با نیازهای روز جامعه رمز موفقیت و کلیدی برای اشتغال افراد در بخش های دولتی و خصوص است و باید در مراکز فنی و حرفه ای مهارت آموزی هنرجویان در اولویت قرار گیرد.



وی افزود: از مرکز آموزش فنی وحرفه ای اهر درخواست می شود مهارت آموزی هنرجویان را در راستای برطرف کردن نیاز کشور و بازار کار سوق دهند.



محرم زاده توسعه آموزش های فنی و حرفه ای را بر اساس نیاز کشور و بازار کار ضروری عنوان کرد و افزود: سازمان فنی و حرفه ای نقش تعیین کننده ای در تولید نیروی های متخصص دارد و باید محور برنامه ها و آموزش ها این سازمان نیز در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد.



وی همچنین به نقش ویژه و ممتاز سازمان فنی و حرفه ای در اقتصاد کشور و توسعه کسب و کار اشاره کرد و بر لزوم توانمندسازی و ارایه آموزش های تخصصی به هنرجویان تأکید نمود.



محرم زاده، در ادامه با بیان اینکه علم و دانش در کنار مهارت می‌تواند به توسعه و پیشرفت کشور منجر شود، بر ضرورت عقد قرارداد همکاری بین دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش عالی با سازمان فنی و حرفه ای در جهت مهارت آموزی و تولید نیروی متخصص و ماهر تاکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354466
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار