خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/05 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
احمدی سنگری خبر داد:

مبادله تفاهم نامه اجرای پروژه فاضلاب ۶شهر گیلان بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء / آغاز ساماندهی رودخانه های گوهر رود و زرجوب

نماینده مردم رشت در مجلس از امضای تفاهم نامه‌های اجرا و عملیات احداث باقی مانده پروژه فاضلاب کلانشهر رشت و چندین شهر گیلان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استاندار گیلان، بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور با بیش از 8 هزار میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

محمدرضا احمدی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه تبادل تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء، گفت: با پیگیری های انجام شده،  تفاهم عملیات احداث باقیمانده پروژه فاضلاب کلانشهر رشت با پنج هزار میلیارد تومان اعتبار بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور منقعد شده و اجرایی می شود.











جلسه امضای تفاهم نامه پروژه فاضلاب رشت


نماینده مردم رشت و خمام در  مجلس شورای اسلامی افزود: طی پیگیری‌هایی که در خصوص ساماندهی فاضلاب شهر رشت و تسریع در احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود در مجلس در جریان تذکرات و طرح سوال هایی داشتم، جلسات و بازدیدهای میدانی متعددی برگزار شد.



عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس اضافه کرد: احداث باقیمانده پروژه فاضلاب رشت از مطالبات بحق و قدیمی مردم این شهر است و شایسته است همه مسئولان نسبت به رفع مشکلات در مسیر ساماندهی فاضلاب های شهری، صنعتی، بیمارستانی ، پسآب های کشاورزی و شیرابه پسماند زباله سراوان به سرعت اقدام کنند و سر منشاء آلودگی ها را اولویت قرار دهند.











جلسه امضای تفاهم نامه پروژه فاضلاب رشت


 



احمدی سنگری با اشاره به تراکم جمعیتی و گردشگرپذیر بودن شهرستان رشت و استان گیلان خواستار تسریع در روند عملیات اجرای پروژه های عام المنفعه این شهرستانها شد و افزود : نگاه دولت مردمی در گیلان با تمهید مقدمات لازم و تلاش مدیران عملیات اجرایی راهگشای اجرا و تکمیل پروژه های نیمه کاره است.



گفتنی است؛ در این جلسه سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد دیگر نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مازیار علی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، سید امیرحسین علوی شهردار رشت در این جلسه حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352525
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار