خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/22 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوش آبادی خبر داد

قول وزیر نیرو برای بهره برداری از خط انتقال پساب فاضلاب تهران تا اواخر امسال

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: پروژه پساب فاضلاب تهران بسیار حیاتی است چرا که آب کشاورزی منطقه شرق تهران را برطرف می کند و این موضوع باعث شکوفایی کشاورزی خواهد شد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به آخرین وضعیت احداث پساب فاضلاب تهران اشاره کرد: در روزهای گذشته رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت سفری داشتند و در جریان موضوعات و مسائل این شهر قرار گرفتند.



وی افزود: یکی از مسائل مهمی که در این سفر بررسی شد و کشاورزی چندین شهرستان شرق تهران از جمله ورامین، پیشوا و قرچک را در بر می گیرد موضوع پساب تهران است و البته رئیس جمهور هم از این پروژه بازدید کردند.



نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس اظهار کرد: این پروژه بسیار حیاتی است چرا که آب کشاورزی منطقه شرق تهران را برطرف می کند و این موضوع باعث شکوفایی کشاورزی خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در این سفر که وزیر نیرو  و معاون اجرایی رئیس جمهور هم حضور داشتند آقای رئیس جمهور تاکید کردند این موضوع در دولت مطرح شود تا تامین اعتبار شود و پروژه سریعتر به بهره برداری برسد.



نوش آبادی بیان کرد: تصفیه خانه احداث شده و تنها خط انتقال مانده است که با این اتفاق 6 مترمکعب آب را به اراضی کشاورزی شرق تهران می برد. وزیر نیرو قول داده تا اواخر امسال این پروژه افتتاح می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 351951
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار