خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/10 - 09:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی در بازدید از کارگاه تولیدی قطعات فلزی در شهرک صنعتی ایلام عنوان کرد

ضرورت پایبندی مسئولان استان ایلام به مصوبات حمایت از تولید در استان

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارگاه تولیدی قطعات فلزی در شهرک صنعتی ایلام گفت: از مسئولان در خواست می شود به مصوباتی که برای حمایت از تولید در استان رقم خورده، پایبند باشند و در عمل حامی و پشتیبان تولید کننده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از کارگاه تولیدی قطعات فلزی در شهرک صنعتی ایلام بازدید کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید با اشاره به شرایط بحرانی برخی از تولیدکنندگان ایلام، گفت: ایجاد یک بستر مناسب برای تامین مالی فعالیت‌های مولد یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که دستگاه‌های سیاست‌گذار می‌توانند در راستای حمایت از تولید ملی و رونق آن انجام دهند.



وی افزد:  از مسئولان در خواست می شود به مصوباتی که برای حمایت از تولید در استان رقم خورده، پایبند باشند و در عمل حامی و پشتیبان تولید کننده باشند.



فلاحی خاطرنشان کرد: به شرکت‌های نفتی، پالایشگاه‌ها و شرکت گاز استان توصیه می شود قطعات فلزی صنعتی مورد نیاز دستگاه‌های خود را از این واحد تولیدی تامین کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354353
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار