خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/29 - 15:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی مطرح کرد:

ضرورت رسیدگی فوری و تسریع در اتمام پروژه‌‎های ناتمام حوزه بهداشت و درمان روستایی

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس بر رسیدگی فوری و تسریع در اتمام پروژه‌‎های ناتمام حوزه بهداشت و درمان روستایی، تاکید کرد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: در این نشست کمبودها و موارد ضروری حوزه بهداشت و درمان به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت منتقل شد.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس، یکی از ضرورت‌‎های حوزه انتخابیه خود را کمبود سرایدار نگهبان مراکز بهداشتی برشمرد که باید در اسرع وقت مرتفع شود.



وی تصریح کرد: جذب و رفع کمبود پزشک عمومی در مراکز بهداشت روستایی و همچنین  کاهش آمار ۴۶ درصدی پست های بلاتصدی در دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر کمبودهای منطقه به شمار می‌‎آید.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تامین اعتبار و شروع پروژه بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بیمارستان راز و جرگلان را نیز یکی دیگر از موارد مهم برشمرد و گفت: قول قطعی معاون وزیر جهت اتمام پروژه های بهداشتی مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت روستایی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352395
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار