خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/23 - 14:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی خبر داد

ساخت چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در رزن و درگزین؛ آسفالت راه های روستایی

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده چندین ساخت چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در شهرستان های رزن و درگزین احداث شد.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده نصب نیوجرسی از سمت شهرستان رزن تا مرکز بخش شاهن جرین در حال انجام است که این موضوع باعث کاهش تصادفات خواهد شد.



وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در شهرستان رزن و درگزین ساخته شد و تعدادی هم در حال ساخت است.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده و مساعدت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چندین روستای حوزه انتخابیه آسفالت شدند و مقرر شد تعداد دیگری هم با اختصاص اعتبار به آنها آسفالت شوند تا روستاییان عزیز از این بابت نگرانی نداشته باشند. 



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفت اعتباری بالغ بر  108 میلیارد تومان از محل بودجه محرومیت زدایی 1401 به حوزه انتخابیه اختصاص یافت تا از این طریق بتوانیم اقداماتی را در شهرستان های رزن و درگزین انجام دهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 353788
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار