خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/29 - 15:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسین‌زاده خبر داد:

ساخت 8 هزار واحد مسکن لار در مسیر اجرا/ طرح نهضت ملی در جوار بلوار شهید سلیمانی اجرا می‌شود

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس از ساخت ۸ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن برای شهر لار در مسیر اجرایی شدن خبر داد و گفت: طرح نهضت ملی در جوار بلوار شهید سلیمانی اجرا می‌شود.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست خود با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاونش، اظهار کرد: با ساخت ۸ هزار واحد مسکونی در مجاورت بلوار شهید قاسم سلیمانی (ورودی شهر لار از سوی جهرم) موافقت شد.



حسین‌زاده با بیان اینکه مساحت این زمین ۳۲۰ هکتار است، گفت: زمینی که در گذشته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لار در نظر گرفته شده بود، مناسب نبود و زمین جدیدی برای اجرای طرح، شناسایی شد.



وی ادامه داد: پس از گفت‌وگوی مالکان زمین جدید و موافقت وزارتخانه، خانه‌های مسکن ملی در ورودی شهر لار ساخته خواهد شد که به زیبایی و دورنمای شهر خواهد افزود. 



نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و مسئولان آن وزارتخانه گفت که جزئیات و نحوه ساخت آن منازل در آینده توسط مدیران اداره کل راه و شهرسازی اطلاع‌رسانی خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 352389
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار