خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 15:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بسطامی عنوان کرد:

روستای چم کیوانو شهرستان چوار در دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای چم کیوانو شهرستان چوار گفت: این روستا در دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر بسطامی، نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان و رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از روستای چم کیوانو شهرستان چواربازدید کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات شرکت گاز استان ایلام گفت: خوشبختانه پیرو بازدیدها و پیگیری‌های اخیر، عملیات گازرسانی به روستای چم‌کیوانو به سرعت در حال انجام است و در دهه فجر امسال مردم این روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.



وی با اشاره به وجود ۵۴ روستا در شهرستان چوار افزود: ۲ کیلومتر خط انتقال و ۲۰ انشعاب برای گازرسانی به روستای چم کیوانو ایجاد شده است.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس بیان کرد: این روستا بعنوان آخرین روستای شهرستان چوار بزودی از نعمت گاز بهره مند و چوار در زمره شهرستان‌های سبز استان قرار خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 355653
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار