خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی در جلسه شورای اداری ساری:

راهکارهای عملیاتی برای رسیدن کشور به توسعه همه جانبه مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در نشست شورای اداری ساری گفت: تدبیر و درایت رهبر انقلاب و حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف در کنار اقدام جهادی مسوولان دستگاه های اجرایی، راهکار عملیاتی برای رسیدن کشور به توسعه همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در  مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری گفت: دولت سیزدهم برای دستیابی کشور به توسعه همه جانبه و پایدار، تاکنون اقدامات بسیار مثبتی را انجام داده است. 



وی ایجاد اشتغال پایدار و اصولی، دیپلماسی فعال اقتصادی با هدف جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی را از جمله اقدامات دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه کشور عنوان کرد و گفت: مردم ثمره و نتیجه اقدامات دولت سیزدهم برای دستیابی به توسعه همه جانبه کشور را در آینده نزدیک مشاهده خواهند کرد.



وی افزود: تدبیر و درایت رهبر انقلاب و حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف در کنار اقدام جهادی مسوولان دستگاه های اجرایی، راهکار عملیاتی برای رسیدن کشور به توسعه همه جانبه است. 



بابایی کارنامی ادامه داد: رضایتمندی اجتماعی می تواند ما را به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک ترکند و تحقق این مهم در گرو تلاش مسوولان دستگاه های اجرایی است.



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به این که مردم بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی هستند و مطالبات آنان نیز باید شنیده و پاسخ مناسبی نیز به آنان داده شود، گفت: دشمنان قصد دارند با اجرای توطئه های مختلف بین مردم و دولتمردان فاصله ایجاد کنند.



وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظان اسلامی دریغ نکردند ،اما درایت رهبر انقلاب و حضور تاثیرگذار مردم  در عرصه های مختلف، این توطئه شوم و بدخواهان نظام اسلامی را با شکست مواجه کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352297
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار