خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/23 - 09:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری خبر داد

دستور رئیس جمهور برای حل مشکل کمربندی پاکدشت

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: رئیس جمهور در سفر به پاکدشت معاون اجرایی خود را مامور کردند تا مشکلات این شهرستان را با جدیت پیگیری کنند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر رئیس جمهور به همراه برخی از اعضای کابینه به شهرستان پاکدشت سفر کردند و به بررسی مسائل و موضوعات پاکدشت پرداختند تا اقدامات لازم برای رفع آنها انجام گیرد.



وی افزود: رئیس جمهور در ابتدای سفر از کمربندی پاکدشت بازدید نمودند و پس از آن نیز از تعاونی مسکن امیرالمومنین(ع) و تعاونی کوثر هم بازدیدی داشتند؛ تعاونی مسکن امیرالمونین بایستی در سال های گذشته افتتاح می شد اما مجوزهای قانونی آن داده نشده است لذا به مسئولان دستور داده شد تا یکماه آینده مشکلات این تعاونی برطرف شود.



نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: همچنین از بیمارستان در حال ساخت زعیم پاکدشت هم بازدیدی داشتند تا بررسی های لازم را در این رابطه انجام دهند که در این باره نیز دستورات لازم را به مسئولان دادند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: رئیس جمهور پس از بازدید از پروژه های مختلف در جلسه شورای اداری پاکدشت شرکت کردند و مشکلات در این جلسه مطرح گردید که در نهایت مواردی به تصویب رسید و دستور دادند به معاون اجرایی خود تا موضوعات مطروحه را پیگیری کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 351981
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار