خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/30 - 09:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضائی:

توقف پروژه تعریض و بهسازی راه وحدتیه - سعدآباد پذیرفتنی نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: توقف پروژه تعریض و بهسازی راه وحدتیه -  سعدآباد پذیرفتنی نیست و در این زمینه سوالی را در مجلس از وزیر مربوطه طرح کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در این راستا سوال از رئیس جمهور و وزرا و همچنین تذکر از ابزار نمایندگان است.



وی بهبود زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان دشتستان را یک نیاز و ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا در مورد عدم ساخت مجتمع‌های فرهنگی در شهرهای آبپخش، سعدآباد و شبانکاره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح سوال کردم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: با گذشت بیش از سه دهه از آغاز ساخت سه مجموعه فرهنگی دشتستان، هنوز این پروژه‌ها اتمام و افتتاح نشده است.



وی همچنین در مورد سوال از وزیر راه و شهرسازی نیز بیان کرد: توقف پروژه تعریض و بهسازی راه وحدتیه - سعدآباد پذیرفتنی نیست و در این زمینه سوالی را در مجلس از وزیر مربوطه طرح کردیم.



رضایی ادامه داد: پس از پیگیری‌های فراوان ابتدای امسال پروژه تعریض راه سعدآباد وحدتیه آغاز شد اما به علت ضعف پیمانکار متوقف شده و این باعث گلایه و اعتراض مردم شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل منطقه آزاد بوشهر تصریح کرد: تاکید ما بر این است که این منطقه باید مولد باشد و زمینه جذب نیروهای بومی نیز در این منطقه فراهم شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 354024
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار