خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی مطرح کرد:

تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت در بخش کشاورزی، دغدغه کشاورزان کلستانی را کاهش می دهد

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: گلستان، استان کشاورزی است اما به دلیل نبود صنایع تبدیلی ارزش افزوده این محصولات نصیب کشاورزان نشده لذا باید با تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت در این بخش دغدغه کشاورزان در فصل برداشت را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنوات قبل دو نفر از نمایندگان مجلس گلستان عضو کمیسیون تلفیق بودجه بودند که امسال  این عدد به سه رسیده و می‌تواند در بهبود وضعیت بودجه‌ای استان مؤثر باشد.



وی ادامه داد: مشکلات برق، آب شرب، آب بندان ها و سدهای استان یکی از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد اما بودجه ناکافی شرایط را برای مسئولان ذیربط استانی سخت می‌کند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: گلستان در زمینه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های اقتصادی محروم بوده و نتوانسته از ارزهای ارزان بهره ببرد.



نوروزی خام فروشی را از جمله مشکلات استان برشمرد و گفت: گلستان، استان کشاورزی است اما به دلیل نبود صنایع تبدیلی ارزش افزوده این محصولات نصیب کشاورزان نشده لذا باید با تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت در این بخش دغدغه کشاورزان در فصل برداشت را کاهش داد.



نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید منابع پایدار در بودجه تعریف شده نه اینکه منابعی در نظر گرفته شود و محقق نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355635
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار