خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/11 - 10:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
دنیامالی در دیدار مدیرعامل کشتیرانی عنوان کرد

بندرانزلی، بندر مورد اعتماد صاحبان کالا و تجار

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در دیدار با مدیرعامل کشتیرانی بر افزایش بهره وری در ارایه خدمات بندری به کشتی های تجاری در بنادر انزلی تاکید کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛ احمد دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب بندر انزلی و به منظور تقویت صادرات کالا از طریق بندر انزلی، کشتیرانی خزر نسبت به افزایش تعداد کشتی و کانتینرهای خالی تمهیداتی ویژه ای را در نظر بگیرد تا موجب اعتماد بیشتر صاحبان کالا و افزایش خدمات کانتینری  در  بندر انزلی بشود.



وی گفت: از دیگر محورهای مورد بحث در این نشست مشترک مشارکت بیشتر کشتیرانی جمهوری اسلامی در فعالیت های لجستیکی و سرمایه گذاری در بندر انزلی بود که مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی از آن استقبال کرد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: تقویت محور  و دالان های ترانزیتی بخصوص کریدور شمال ـ جنوب از مباحث مهم در این جلسه بود که با توجه به اتصال راه آهن رشت ـ انزلی در آینده ای نزدیک و لزوم هماهنگی بین سازمان ها و ذینفعان حمل و نقل دریایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا با مشارکت و حضور مدیران ارشد سازمان های ذینفع یک نشست تخصصی و کاربردی برگزار گردد.



همچنین در این‌ نشست مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده از اقدامات موثر کشتیرانی برای تقویت ناوگان حمل دریایی در دریای خزر و افزایش کشتی های کشتیرانی خزر در آینده نزدیک خبر داد و برای تأمین کانتینر خالی در بندر انزلی نیز تاکید داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 354465
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار