خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/28 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ورناصری خبر داد؛

بزودی؛ رادیو بختیاری در مسجدسلیمان طنین‌انداز می‌شود

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس گفت: در آینده نزدیک صدای رادیو بختیاری در شهرستان مسجدسلیمان به گوش شنوندگان عزیز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان به راه اندازی هرچه سریعتر رادیو بختیاری شهرستان مسجدسلیمان تاکید کرد گفت: خوشبختانه سلسله مراتب سازمانی این مطالبه مردمی انجام شده که در آینده نزدیک صدای رادیو بختیاری در شهرستان مسجدسلیمان به گوش شنوندگان عزیز خواهد رسید.



علیرضا ورناصری با بیان اینکه در این دیدار مسائل مربوط به حوزه انتخابیه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است،گفت: راه‌اندازی رادیو بختیاری در مسجد سلیمان عمده‌ترین مطالبه مردم از صدا و سیمای مرکز استان است که بنا شد در همین راستا مهندس دبیقی از حوزه انتخابیه بازدید کنند.



همچنین ورناصری در دیدار با مدیرکل تربیت بدنی استان بر تخصیص اعتبارات لازم برای تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: در سفر وزیر ورزش به حوزه انتخابیه تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام ۴ شهرستان نیز مطالبه شده که خوشبختانه همه موارد بیان شده با دستور ایشان در دستور کار قرار گرفته است.



نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تفاهم نامه اخیر بین وزارت ورزش و نفت د خصوص تامین منابع مالی باشگاه تیم نفت مسجد سلیمان مقررشد؛ بخشی که بناست به ورزش استان کمک کنند به ۴ شهرستان حوزه انتخابیه در راستای تکمیل پروژه ها و تقویت مالی باشگاه های ورزشی اختصاص داده شود.



بنابراین گزارش همچنین ورناصری در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک سپه استان خواستار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به پروژه های  حوزه انتخابیه شد و گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی پروژه های اشتغالزا ۴ شهرستان که متقاضی دریافت تسهیلات مالی هستند به مدیریت بانک سپه جهت همکاری معرفی شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353963
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار