خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/05 - 10:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی خبر داد

بررسی مسائل و مشکلات راز و جرگلان در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار این شهرستان

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات راز و جرگلان در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار این شهرستان خبر داد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست خود با اعضای شورای شهر و شهردار راز و جرگلان، اظهار کرد: در این نشست گزارش پیگیری مراحل نهایی تفاهم نامه‌های راه اندازی بیمارستان شهدای ارتش و دستور وزیر برای جذب نیرو مورد نیاز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعی شدن فرآیند فراخوان پیمانکار شروع پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان  و تغییر فرآیند راه شیرین دره راز و غلامان از راهداری به راه و شهرسازی از مصوبات سفر دولت دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.



وی یادآور شد: سرعت و شتاب دهی به پروژه آبرسانی ۵۴ روستا و شهر در شهرستان مرزی راز وجرگلان توسط قرارگاه امام حسن  (علیه السلام)و پایدار سازی درآمد شهرداری و کمک در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در پیشگیری از حوادث غیر مترقبه دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ارتقاء شاخص های آموزش  عمومی و عالی  شهرستان و پیگیری ادامه زیر ساخت پروژه های فضاهای صنعتی در سه ناحیه راز، جرگلان و غلامان از طریق شرکت شهرک های صنعتی را دیگر موارد طرح شده در این نشست برشمرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354221
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار