خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/11 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
هفته گذشته صورت گرفت؛

بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌‌های عمرانی طی سفر ورناصری به شهرستان هفتکل

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه ‌های عمرانی طی سفر به شهرستان هفتکل، به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای توسعه آموزش و ارتقای سطح علمی دانش آموزان 4 شهرستان حوزه انتخابیه پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس طی سفر به شهرستان هفتکل به همراه مردم و مسئولان در مراسم راهپیمایی  ۹ دی شرکت کرد.



وی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان هفتکل، گفت: پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا باید هرچه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند تا علاوه بر جلوگیری از هدررفت سرمایه، مردم از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.



ورناصری در سفر به شهرستان هفتکل از مخزن بنتی بزرگ 10 هزار مترمکعبی بازدید کرد و افزود: می طلبد دولت سیزدهم در راستای تحقق وعده های خود در اجرای و به بهره برداری رسیدن اینگونه پروژه ها اهتمام ویژه داشته باشد.



در ادامه این نماینده با حضور در جمع فرهنگیان شهرستان هفتکل پای صحبت‌های آنان نشست و گفت: بنیاد توسعه هر شهرستان، استان و به تبع آن کشور آموزش و پرورش است لذا رفع دغدغه و نگرانی فرهنگیان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.



وی همچنین ضمن دیدار و گفتگو با مردم اهالی در مسجد حجت(ع) در نماز عبادی و سیاسی روز جمعه شرکت کرد.



در این سفر بانوان مطالبه گر شهرستان هفتکل با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و عمده خواسته‌های خود ازجمله اشتغال، بهداشت  درمان، فرهنگی و اقتصادی را مطالبه کردند که ورناصری شرحی از عملکرد خود را در این خصوص ارائه داد.



بر پایه این گزارش ورناصری به همراه مسئولان شهرستان هفتکل به بخش رغیوه سفر و در جلسه شوراها، دهیاری‌ها و بخشداری رغیوه با هدف بررسی مشکلات کشاورزی، پیگیری پروژه ها عمرانی شرکت کرد، همچنین در مسجد روستای امام صفی با مردم دیدار و پیگیر مشکلات آنان شد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی «طرح جهش آموزشی حوزه انتخابیه» با حضور مدیران و معاونان آموزش و پرورش 4 شهرستان به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان هفتکل شرکت کرد و به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای توسعه آموزش و ارتقای سطح علمی دانش آموزان4 شهرستان حوزه انتخابیه پرداخت./



پایان پیام  

  • کد خبر : 354506
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار