خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/29 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پور ابراهیمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان:

بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از نظام و انقلاب مایوس کند و اینکه مدام مطرح می کنند که مردم از نظام و انقلاب مایوس شده‌اند، کذب است. قاطبه مردم با شهدا و امام خود پیمان بسته و پای پیمان خود ایستاده‌اند اما بسیاری از آنها از وضعیت اقتصادی کشور گلایه دارند که گلایه آنها نیز به حق است.



وی به موضوع معادن اشاره کرد و می افزاید: ۴۰ درصد از معادن کشور در این استان است و کرمان در این زمینه رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است و نگرانی جدی در زمینه عدم تحقق وصول کامل مالیات وجود دارد زیرا مازاد درآمد مالیاتی به استان بازگشت داده نمی شود اما در اخذ مالیات ها نباید به کسبه و سایر مودیان مالیاتی فشار وارد شود.



پورابراهیمی  بیان کرد: بحث سه شهرستان رابر، بافت و ارزئیه که به عنوان پایلوت اشتغال کشور هستند باید به صورت جدی نگاه شوند و انتظار می رود که اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان توجه ویژه ای به این سه شهرستان داشته باشد.



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ساختار بانک مرکزی تمام شده و به شورای نگهبان جهت نظر نهایی ارجاع داده شده است. همچنین تقریبا کار طرح اصلاح قانون بازار سرمایه نیز به پایان رسیده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352360
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار