خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نجابت در آیین افتتاح دفتر مرکزی دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز:

با تبلیغات و جهت‌گیری صحیح در مسئله گردشگری می توان درآمد استان فارس را تامین کرد

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس در آیین افتتاح دفتر مرکزی دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز گفت: اگر مسئله‌ گردشگری به شکل درست، با تبلیغات صحیح و با جهت‌گیری صحیح استفاده شود، درآمد آن، استان را از همه‌ جنبه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، روح‌اله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دفتر مرکزی دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز با تاکید بر اهتمام به فرمایش رهبر معظم انقلاب در موضوع گردشگری شیراز گفت: باید فرمایش ایشان که در آن همه چیز از جمله آمایش سرزمینی بوده و این ظرفیت را دارد که این استان را رو به جلو ببرد، جا بیاندازیم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.



وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر به شهر شیراز به موضوع گردشگری پرداخت و افزود: تصورم این است که اگر مسئولان کشور و مدیران استان بتوانند از همین مسئله‌ گردشگری به شکل درست، با تبلیغات صحیح و با جهت‌گیری صحیح استفاده کنند، درآمد آن، استان را از همه‌ جنبه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند، بنابراین مسئله گردشگری خیلی مهم است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: درخواست من این است که این فرمایش رهبر معظم انقلاب که در آن همه چیز از جمله آمایش سرزمینی بوده و این ظرفیت را دارد که این استان را رو به جلو برد، جا بیاندازیم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس  با بیان اینکه همه مسئولان شهری و استانی در این موضوع باید هم کنار هم باشند، بیان کرد: باید در راستای کمک و حمایت از هنرمندانی که همه وجود خود را پای این کار گذاشته‌اند، تلاش ویژه کنیم و در این موضوع  حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز لازم است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352216
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار