خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/23 - 13:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی خبر داد

اختصاص 108 میلیارد تومان از بودجه محرومیت زدایی سال 1401 برای رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 108 میلیارد تومان از بودجه محرومیت زدایی سال 1401 برای رزن و درگزین اختصاص یافت.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر  108 میلیارد تومان از محل بودجه محرومیت زدایی 1401 به حوزه انتخابیه اختصاص یافت تا از این طریق بتوانیم اقداماتی را در شهرستان های رزن و درگزین انجام دهیم.



وی افزود: از محل همین بودجه حدود 7 مدرسه در حوزه انتخابیه در حال احداث است و همچنین 3 درمانگاه هم در حال ساخت بوده که تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و موضوع آبخیزداری هم عملیاتی شد.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان از راهداری کشور توانستیم برای آسفالت معابر روستایی اخذکنیم و بنیاد مسکن هم برای ترمیم و احداث جاده های روستایی اقدامات مطلوبی انجام داده است



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در حوزه راهسازی در این سال های اخیر اقدامات خوبی در شهرستان های رزن و درگزین اتفاق افتاده و البته انتظار می رود آقای بذرباش که جدیدا مسئولیت وزارت را برعهده گرفتند نگاه ویژه ای به این شهرستان ها داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353783
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار