خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 09:33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
انویه تکیه در رویداد در مسیر خدمت؛

شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار است

نماینده مسیحیان آشوری وکلدانی ایران در مجلس، گفت: شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار و نیز شکست نظام سلطه و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش و خون خوار صهیونیست و سایر سرسپردگان منطقه‌ای را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری وکلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی در رویداد گرامیداشت شهدای خدمت که به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و تاکید بر مشارکت مردم خصوصا ارامنه و پیروان ادیان الهی در انتخابات برگزار شده بود گفت: شاهد بودیم که ملت شریف ایران عزیز با حضور در مراسم بدرقه شهدای خدمت پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب با قدرت نشان دادند. اکنون نیز انتظار می‌رود با مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری که فرصت بزرگی است، بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود و اراده دولت‌ها برای تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما به خوبی می‌دانیم که آینده فرزندان این سرزمین فارغ از هر دین و قومیتی؛ تحقق عدالت اجتماعی، رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران در گرو مشارکت در انتخابات آزاد و آگاهانه است، ادامه داد: در حال حاضر مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق جناح‌ها، طرفداری‌ها، رقابت‌های انتخاباتی به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی  ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز می‌باشد.

وی افزود: در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در پی شبهه افکنی، سیاه نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است بنابراین شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار و نیز شکست نظام سلطه و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش و خون خوار صهیونیست و سایر سرسپردگان منطقه‌ای را در پی دارد.

انویه تکیه عنوان کرد: با حضور ملت شریف ایران چه مسیحی اعم از آشوری و ارمنی، زرتشتی و کلیمی و مسلمان در پای صندوق‌های رای نه تنها مسئولیت اجتماعی بلکه یک وظیفه شرعی است که می‌تواند تاثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشور داشته باشد. همه ما ایمان داریم ملت بزرگ ایران فارغ از هر دین و قومیتی به پشتوانه رهبر فرزانه، مقتدر و بصیر ایران عزیز با مشارکت در انتخابات هشتم تیر ماه مسیر تحول و پیشرفت کشور را ادامه می‌دهند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379974
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار