خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 12:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

ریزش های متوالی سنگ و سیل های متعدد در جاده کندوان به غرب مازندران جان و مال مردم را تلف می کند/وزیر راه فکری کند

نماینده مردم تنکابن در مجلس گفت: ریزش های متوالی سنگ و سیل های متعدد در جاده کندوان به غرب مازندران جان و مال مردم را تلف می کند لذا انتظار است آقای وزیر بازدیدی از منطقه داشته باشد و به این وضعیت خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شمس الدین حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: ریزش های متوالی سنگ و سیل های متعدد در جاده کندوان به غرب مازندران جان و مال مردم را تلف می کند لذا انتظار است آقای وزیر بازدیدی از منطقه داشته باشد و به این وضعیت خاتمه دهد.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی با تذکری به وزیر بهداشت و درمان افزود: بیش از 2 ماه است ساختمان 222 تختخوابی تنکابن تکمیل شده اما هنوز این بیمارستان را افتتاح نکرده اند بنابراین آقای وزیر باید خود ورود کنند.

وی همچنین با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد: در رابطه با سه محصول گندم، جو و برنج تذکر می دهم چرا که در این زمینه هم یک سردرگمی وجود دارد لذا انتظار است آقای وزیر ابتکار عمل را در دست گرفته و مشکل را حل کند و مشکلاتی که کشاورزان و باغداران مرکبات با آن درگیر هستند را خاتمه دهد.

حسینی همچنین اضافه کرد: امیدوارم با ورود وزرا این مسائل در ماه های پایانی دولت حل و فصل شود به ویژه در حوزه غرب مازندران چرا که وضعیت اسفناک است و هفته گذشته نیز مردم شاهد یک سیل ویرانگر بودند که مشکلات و تلفات بسیاری به دنبال داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 379705
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار