خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/24 - 12:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
حاجی دلیگانی خبر داد:

پیشنهاد کمیسیون قضایی مجلس به نماینده ویژه قوه قضائیه برای رسیدگی سریع به گزارش های نظارتی مجلس

عضو کمیسیون قضایی مجلس از پیشنهاد این کمیسیون به نماینده ویژه قوه قضائیه برای رسیدگی سریع به گزارش های مجلس در مورد اعمال ماده 234 خبر داد و گفت: همچنین پیشنهاد دادیم که نشست‌های مشترکی میان مسئولان قوه قضائیه و نمایندگان مجلس برگزار شود که مورد استقبال پیرزاده قرار گرفت.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست اخیر کمیسیون قضایی و حقوقی با رستمی معاون رئیس جمهور و پیرزاده نماینده ویژه قوه قضائیه، گفت: در این نشست پیشنهاد شد قوه قضائیه در رسیدگی به گزارشات مجلس در موارد اعمال ماده 234 تسریع کند و مقرر شد آقای پیرزاده این موضوع را پیگیری و به مجلس اعلام کند.



وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد دادیم که نشست‌های مشترکی میان مسئولان قوه قضائیه و نمایندگان مجلس برگزار شود که مورد استقبال نماینده ویژه قوه قضائیه قرار گرفت.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین پیشنهاد شد که نشست‌های مشترک سه قوه یعنی نمایندگان مجلس، اعضای هیات دولت و مسئولان دستگاه قضایی به طور مشترک برگزار شود و معاون رئیس جمهور و نماینده ویژه قوه قضائیه قول برگزاری این نشست ها را دادند از سویی مقرر شد نشست های مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی استان ها به طور مرتب و مداوم برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 329070
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار