خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/03 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

پیام تشکر مجمع نمایندگان تهران از مدیریت و کارکنان ایثارگر بهداشت زهرا ( س ) در بحران کرونا

مجمع نمایندگان استان تهران در پیامی از مدیریت و کارکنان ایثارگر بهشت زهرا ( س ) در بحران کرونا تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت مجمع نمایندگان استان تهران در پیامی از مدیریت و کارکنان ایثارگر بهشت زهرا ( س ) در بحران کرونا تشکر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



جناب آقای دکتر سعید خال



مدیرعامل محترم سازمان بهشت زهرا (ع) و شهردار حرم امام خمینی ( ره )



سلام علیکم



لازم دانستیم در این مقطع که شرایط عمومی کشور درگیر پیک پنجم کرونا شده است از مدیریت علمی، ضابطه مند و منطبق با آخرین دستورالعمل‌های بهداشتی که در سازمان بهشت زهرا (س) اجرایی شده است تشکر نمایم.



رعایت امور شرعیات به ویژه تغسیل و تطهیر اموات مسلمین و توجه به احکام و فتاوای فقهی مراجع عظام تقلید و رهبری در کنار توجه تام به رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت پرسنل و شهروندان و مراجعه کنندگان و مدیریت شایسته و مطلوب در قیاس با سایر کشورهای جهان برگ زرینی است که بر تارک ام القرای جهان اسلام، کلانشهر تهران می درخشد.

زحمات و تلاش تمامی پرسنل و کارکنان آن سازمان طی دو سال گذشته که به موازات پیدایش و شیوع ویروس منحوس کرونا بسیار مضاعف و متراکم بوده است، علیرغم سختی های افزایش یافته، رضایت قابل قبولی را در مراجعه کنندگان به بهشت زهرا (ع) به ویژه وابستگان متوفیان در پی داشته است که خود نشان از نحوه مدیریت معطوف به تکریم ارباب رجوع می باشد.





اینجانب به سهم خود و نیز از سوی مجمع نمایندگان محترم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ضمن تقدیر از خدمات و زحمات جنابعالی و تمام پرسنل و کارکنان محترم سازمان بهشت زهرا ( س )، امیدواریم خدمات شما همچنان در آن سازمان ساری و جاری باشد و استمرار یابد.



توفیقات شما را از خداوند قادر متعال خواهانیم.



سیدرضا تقوی



رئیس مجمع نمایندگان استان تهران./



پایان پیام

  • کد خبر : 326103
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار