خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/18 - 15:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
غضنفرآبادی:

ورود دادستانی و کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع آلودگی هوا باید نتایج خوبی را برای مردم به همراه داشته باشد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس، راه اندازی کارگروهی در دادستانی تهران برای پیگیری آلودگی هوا را اقدامی بسیار خوب و موثر دانست و گفت: امیدواریم ورود دادستانی و کمیسیون اصل نود به موضوع آلودگی هوا نتایج خوبی را برای مردم به همراه داشته باشد.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در مورد راه‌اندازی کارگروهی برای پیگیری آلودگی هوا در دادستانی تهران، گفت: بحث آلودگی هوا دلایل و علل متعددی دارد و نیروها، نهادها و ارگان‌های مختلفی را درگیر می‌کند و راه اندازی کارگروهی در دادستانی تهران اقدام بسیار موثر و خوبی است تا هر نهاد و ارگانی وظیفه خود را بر اساس آنچه که قانون مشخص کرده است انجام دهد.



وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و افراد باید به وظیفه قانونی خود در قبال آلودگی هوا عمل کنند، افزود: البته اگر با انجام اقدامات قانونی باز هم شاهد آلودگی هوا باشیم باید دنبال علت‌های دیگر بود و از سویی کنترل و مدیریت آلودگی هوا بیانگر این است که برخی افراد در انجام وظایف کوتاهی کردند.



نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم ادامه داد: ممکن است دادستانی به موضوع آلودگی ورود و دستگاه‌ها هم به وظایف خود عمل کنند اما کاهش آلودگی هوا را نداشته باشیم بنابراین باید دنبال علت‌های دیگر باشیم.



وی یادآور شد: می‌طلبد دادستانی و کارگروه مشخص شده بررسی‌های لازم را انجام دهد که پیگیری اقدام قانونی توسط نهادها و ارگان‌های مسئول چه اندازه در کاهش آلودگی تاثیر یا تاثیر نداشته است و امیدواریم ورود کمیسیون اصل نود و دادستانی به موضوع آلودگی هوا  است نتایج خوبی را برای مردم به همراه داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 328614
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار