خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/02 - 10:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رفیعی در پیامی به مناسبت روز پزشک:

نیت خدایی و همت عالی پزشکان با تخصص و تعهد آمیخته شده است

رئیس فراکسیون محیط زیست در پیامی با تبریک روز پزشک، گفت: نیت خدایی، هدف انسان دوستانه و همت عالی پزشکان با تخصص و تعهد آمیخته شده است.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛  سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که وزارت بهداشت در دوره جدید با رفع کمبودها مسیر غلبه بر ویروس منحوس کرونا را با سرعت زیادی طی کند.



متن پیام به شرح زیر است:



هو الشافی



روز پزشک را با گرامیداشت یاد ‌‌خاطره  طبیبانی که در دوران مبارزه با کرونا و در راستای حفظ سلامتی مردم به دنیای باقی سفر کردند، پاس می دارم .



نیت خدایی، هدف انسان دوستانه و  همت عالی پزشکان با تخصص و تعهد آمیخته شده و همواره در جامعه متجلی شده و نمادی از شوق متعالی برای رفع درد ‌‌و‌ رنج مردم را به منصه ظهور رسانده تا همواره نقش آفرینی آنها را در تاریخ بشریت ستایش کنیم .



امیدوارم با توکل بر خداوند متعال در دوره جدیدی از تاریخ معاصر ایران اسلامی و با شکل گیری رسمی دولت سیزدهم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اندیشه و اقتدار افزون‌تر از گذشته زمینه ی رفع کمبودها را فراهم آورد و مسیر غلبه بر ویروس منحوس کرونا با سرعت زیادی طی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 325957
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار