خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/17 - 15:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران:

نباید به دورانی برگردیم که پزشکان کشورهای همسایه نیازمان را برآورده کنند

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس گفت: باتوجه به قوانین سخت آموزشی و کاری و انضباطی که متوجه اکثر قریب به اتفاق رشته‌های دستیاری پزشکی و دوره‌های دستیاری تخصصی پزشکی و دوره های دستیاری فوق تخصصی، نگرانی‌‎هایی وجود دارد که به دورانی برگردیم که پزشکان کشورهای همسایه، نیازمان را برآورده کنند.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر ضرورت حمایت از کادر درمان، گفت: باتوجه به قوانین سخت آموزشی و کاری و انضباطی که متوجه اکثر قریب به اتفاق رشته‌های دستیاری پزشکی یا همان رزیدنتی و همچنین دوره‌های دستیاری تخصصی پزشکی و دوره های دستیاری فوق تخصصی است، امسال نیز به مراتب ناراحت کننده تر از سالهای پیش، شاهد عدم اقبال و شرکت فرزندان نخبه این سرزمین در آزمون های ورودی این مقاطع بوده‌ایم.



وی افزود: اگر فکر جدی و مسئولیت پذیری در قبال این موضوع را نپذیریم، شاهد به هدر رفتن سرمایه های عظیمی از نیروی جوانی و دانش فرزندان مان خواهیم بود که در نهایت آسیب آن متوجه نظام مدیریتی و همچنین خدمت رسانی خواهد شد.



نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس یازدهم تصریح کرد: نمی‌خواهیم به دورانی برگردیم که پزشکان کشورهای همسایه، نیازمان را برآورده کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 330760
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار