خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 00:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ضمن رد شایعات فضای مجازی؛

معاون بهداشتی شرق تهران: دکتر قالیباف واکسن کوو برکت دریافت کردند

معاون بهداشتی شرق تهران ضمن تکذیب برخی شایعات فضای مجازی درباره واکسن تزریق رئیس مجلس تاکید کرد: حدود ۲ هفته است که در مرکزی که دکتر قالیباف واکسن دریافت کردند واکسن کووبرکت تزریق می شود و ایشان نیز با توجه به‌ اعتقادی که به تلاش دانشمندان ایرانی دارند در صف واکسن کوو برکت ایستادند و همین واکسن را دریافت کردند.

در پی برخی دروغ پردازشها  در فضای مجازی مبنی بر اینکه در مرکز بهداشت شرق تهران که رئیس مجلس واکسن کووبرکت تزریق کرده، این واکسن ارائه نمی‌شده دکتر آرش عباسی معاون بهداشتی شرق تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه من این شایعات را کاملا تکذیب ‌می‌کنم، گفت: برخلاف این خبرسازی‌ها در این مرکز بهداشت واکسن کوو برکت نیز تزریق می‌شود.



وی افزود: ما در این مرکز هم واکسن سینوفارم و هم آسترازنکا نیز تزریق می‌کنیم اما از آنجایی که آقای قالیباف به تلاش دانشمندان ایرانی اعتقاد دارند واکسن کوو برکت را برای تزریق انتخاب کردند. 



معاون بهداشتی شرق تهران تصریح کرد:  پیش از دکتر قالیباف نیز چند نفر که در صف جلوتر از ایشان بودند همین واکسن را انتخاب کرده بودند و رئیس مجلس نیز در صف واکسن کوو برکت ایستادند و زمانی که نوبت‌شان شد همین واکسن را دریافت کردند‌.



دکتر عباسی در پاسخ به این سوال که این مرکز از چه زمانی واکسن برکت را تزریق ‌می‌کند گفت: حدود ۲ هفته است که در مرکز واکسن برکت تزریق می شود و همه شهروندانی که طبق برنامه به این مرکز مراجعه کنند و متقاضی واکسن برکت باشند، می‌توانند همین واکسن را دریافت کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 324479
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار