خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/22 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بابایی کارنامی:

مجلس برگزاری و جذب پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی را پیگیری می‌کند

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از پیگیری موضوع برگزاری و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در نشست این کمیسیون با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات روند جذب و برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفت: به دنبال آزمون استخدامی که سال گذشته  توسط دستگاه‌ها برگزار شد، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارتخانه‌ها مکلف هستند بر اساس قانون به گونه‌ای اقدام کنند که حقی از پذیرفته‌ شدگان این آزمون تضییع نشود.



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما انتظار داریم دولت هر چه سریعتر در جهت ممانعت از ایجاد شرایطی که مانع از جذب جوانان نخبه و تحصیلکرده توسط دستگاه‌های اجرایی می‌شود و محدودیت‌هایی که در حوزه جذب نیروها ایجاد خواهد شد، اقدامات لازم را به عمل آورد. همچنین برگزاری این آزمون‌ها و نحوه جذب افراد نیز باید  گونه‌ای باشد که حقوق پذیرفته شدگان به خوبی رعایت شود.



نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این هفته رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در نشست این کمیسیون حضور پیدا می‌کند و قطعا ما این موضوع را نیز به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم مطرح کرده و به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./



پایان پیام



خبرنگار: مرضیه جلیلی

  • کد خبر : 331094
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار