خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/23 - 19:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
حاجی دلیگانی در تشریح نشست کمیسیون قضایی با وزیر پیشنهادی کار خبر داد:

قول عبدالملکی برای ایجاد سالانه یک میلیون اشتغال/ تاکید نمایندگان بر ضرورت جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی کار بر ضرورت جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی به ویژه کشوری و اقدام عملی مناسب برای افزایش حمایت از محرومان تاکید کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح دستور کار امروز ( شنبه، 23 مرداد ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: عبدالملکی در این نشست با تشریح سابقه کاری خود برنامه‌های خود را به کمیسیون ارائه کرد.



عضو کمیسیون قضایی مجلس افزود: اجرای نادرست قانون متناسب‌سازی حقوق کارگران، توجه به راهکارها و برنامه‌های موثر برای جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی به ویژه کشوری، اقدام عملی مناسب برای افزایش حمایت از محرومان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره )، دفاع از افراد ضعیف جامعه و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله مطالبات اعضای کمیسیون از وزیر پیشنهادی کار بود.



حاجی دلیگانی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کار هم در این نشست قول سالانه یک میلیون اشتغال، ایجاد نظام منسجم برای تعامل با نمایندگان و انتخاب 6 دستیار برای 6 منطقه کشور برای پیگیری مسائل این حوزه را داد و اینکه ماهانه دو نشست با مجامع استانی برای رفع مشکلات برگزار خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 325051
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار