خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/01 - 13:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
ورناصری با تبریک روز پزشک؛

فداکاری پزشکان در صیانت از مردم در مقابل ویروس کرونا ستودنی است

نماینده مردم مسجدسلیمان به مناسبت روز پزشک در پیامی، گفت: پزشکان که میراث‌دار تاریخ علم پزشکی ایران هستند در بزنگاه صیانت از مردم در مقابل ویروس کرونا، با تأسی به مکتب ایثار ثارالله، الگوی ماندگار فداکاری را به جهانیان عرضه داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.



در متن پیام این نماینده آمده است؛



بنام پروردگار مهر و عدالت



جایگاه منیع پزشکان علاوه‌بر دفاع از سلامت، به‌عنوان معتمدین و اندیشه ورزان آراسته به فضائل اخلاقی هماره مورد تکریم مردم بوده است.



پزشکان که میراث‌دار تاریخ علم پزشکی ایران هستند در بزنگاه صیانت ازمردم در مقابل ویروس کرونا، با تأسی به مکتب ایثار ثارالله، الگوی ماندگار فداکاری را به جهانیان عرضه داشتند.



فرشتگان کشور، با متقدم دانستن مردم، فضای مضطرب جامعه را با مهربانی و تکلّف تلطیف ساخته در کشاکش با بیماری کرونا رنج مضاعف متحمل می‌شوند، بر ماست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری‌رسان کادر درمان کشور باشیم.



به نیابت ازمردم شریف چهار شهرستان ضمن پاسداشت شهدای مدافع سلامت، با نهایت قدردانی برای یکایک شما ایثارگران کادر درمان استمرار سلامتی و توفیقات را مسئلت مینمایم./



پایان پیام  

  • کد خبر : 325892
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار