خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/31 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بهروزی فر:

دولت باید توجه ویژه‌ای به بهبود وضعیت عشایر داشته باشد

عضو فراکسیون عشایری مجلس، با بیان اینکه عشایر بخش کثیری از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که نقش موثری در حوزه تولید دارند تاکید کرد که دولت باید توجه ویژه‌ای به بهبود وضعیت این قشر داشته باشد.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح نشستی که با رییس سازمان امور عشایر ایران داشته است، گفت: در این نشست موارد مختلفی پیرامون وضعیت کنونی عشایر مطرح شد، ضمن اینکه مشخص شد خوشبختانه ساختارها در این حوزه تا حدودی اصلاح شده اما نیاز است که این روند تداوم پیدا کند.



نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سایر موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: بی‌تردید عشایر بخش کثیری از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که نقش موثری در حوزه تولید مواد غذایی دارند ضمن اینکه این قشر بسیار سخت کوش، پرتلاش و زحمتکش هستند بنابراین باید وضعیت آنها به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و مسائل و مشکلاتی که دارند با حساسیت پیگیری و رفع شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: با عنایت به اینکه عشایر مولد هستند بنابراین دولت باید توجه ویژه‌ای در جهت بهبود شرایط آنها و رفع نیازهای این قشر در حوزه‌های مختلف داشته باشد.



عضو فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در این نشست وضعیت عشایر از حیث بهره‌مندی از خدمات حوزه‌های بهداشت و درمان و بیمه نیز مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: واکسیناسیون عشایر از جمله مواردی است که در حوزه بهداشت و درمان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان امور عشایر ایران پیگیری می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 327620
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار