خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/18 - 23:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری:

دلاور مردان و شیرزنان نیروی انتظامی امنیت پایدار را برای رشد و توسعه کشور فراهم کرده‌اند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دلاور مردان و شیرزنان نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با مجاهدت‌های مستمر خود، بستر امن زندگی و امنیت پایدار در این سرزمین مقدس را برای رشد و توسعه فراهم ساخته و موجب ثبات و آرامش در درون مرزهای ایران عزیز شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تبریک  حسینعلی شهریارینمایند مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح زیر است.



بسم الله الرحمن الرحیم



یا أیّها الّذین آمنوا کونوا قوّامین للّه شهداء بالْقسْط ۖ ولا یجْرمنّکمْ شنآن قوْمٍ علىٰ ألّا تعْدلوا ۚ اعْدلوا هو أقْرب للتّقْوىٰ ۖ واتّقوا اللّه ۚ إنّ اللّه خبیرٌ بما تعْملون (مائده ۸)



هفته نیروی انتظامی، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه ایثارگران آن نیروی پرافتخار، غیور، ولایی و مردمی است که با اندیشه ای متاثر از قرآن کریم و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، در تامین امنیت کشور عزیزمان و خدمت به مردم، عاشقانه جانفشانی می کنند.



دلاور مردان و شیرزنان نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با مجاهدت‌های مستمر خود، بستر امن زندگی و امنیت پایدار در این سرزمین مقدس را در جهت رشد و توسعه فراهم ساخته و موجب ثبات و آرامش در درون مرزهای ایران عزیز  شده‌اند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران نیروی جان برکف انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه رزمندگان باغیرت عرصه مهم تامین امنیت جامعه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را در خدمت به انقلاب اسلامی و آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی از درگاه ایزد منان مسألت دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 328669
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار